Modlitwa kabalistyczna

 

 

Eliphias LeviThe Regulum of the Sanctum Regnum

Bądźcie mi życzliwe o Siły Boskiego Królestwa
Niech Cześć i Wieczność będą w mej lewej i prawej ręce
Niech Współczucie i Sprawiedliwość pozostaną w mojej duszy dla jej naturalnej czystości
Oby Zrozumienie i Mądrość poprowadziła mnie do wieczystej Korony
Duchu Malkuth, Ty, któryś ciężko pracował, i któryś zwyciężył;
Wprowadź mnie na Ścieżkę Dobra
Prowadź mnie do dwóch filarów Świątyni, Jakim i Boaz, tak abym mógł wesprzeć się na nich
Aniołowie Netzach i Hod, sprawcie, aby moje stopy mocno stały na Yesod
Aniele Gedulach, pociesz mnie. Aniele Geburach – atakuj, jeśli tak musi być, lecz wzmocnij mnie, abym stał się godnym wpływu Tiphereth
Oh, Aniele Binach, obdarz mnie Światłem
Oh, Aniele Chochmach, obdarz mnie Miłością
Oh, Aniele Kether, przyznaj mi Wiarę i Nadzieję
Duchy Świata Yetzirat, wyciągnijcie mnie z ciemności Assiah
Oh, świetlisty trójkącie Świata Briah, spraw abym zobaczył i zrozumiał tajemnice Yetzirah i Atziluth
Oh, Święta Litero Shin
Oh, Ishim, asystuj mi w imię Shadai
Oh, Kerubim, daj mi moc przez Adonai
Oh, Beni Elohim, bądźcie braćmi dla mnie w imię Tzabaoth
Oh, Elohim, walcz dla mnie Świętym Tetragrammatonem
Oh, Melahim, chroń mnie w imię Jehowa
Oh, Seraphim, daj mi świętą miłość w imię Eloah
Oh, Chashmalim, oświeć mnie pochodniami Eloh i Shekinah
Oh, Aralim, aniołowie mocy, podtrzymujcie mnie w imię Adonai
Oh, Ophanim, Ophanim, Ophanim, nie zapominajcie o mnie i nie wyrzućcie mnie z Sanktuarium
Oh, Chaioth ha Kadosh – krzycz głośno tak jak orzeł, mów jak człowiek, rycz i wyj
Kadosh, Kadosh, Ehyeh asher Eyeh
Hallelu-Jah, Hallelu-Jah, Hallelu-Jah,
Amen, Amen, Amen 

 

Dodaj komentarz